Hejsan fina folk!

Nu var det typ skitlänge sedan jag bloggade😐

Jag har haft ett skönt och slappt sommarlov hittills och det har liksom inte blivit tid över för bakning.

Jag hoppas ni förstår men förlåt ändå..

Förhoppningsvis kan jag baka en hel del olika grejer nästa vecka för nu börjar mitt tålamod tryta. Jag vill ju baka!

Så håll ut!

Det är nog värt väntan för det kommer bli en del gott😉

Och just det!

För ett par veckor sedan bakade jag och Emma en de olika grejer, lastade på en cykelkärra och cyklade från dörr till dörr med kakförsäljning.

Första dagen gick det jättebra men andra dagen var surdegsbrödet slut och vinbärskakan blev rejält undergräddad så den gick inte att sälja.

Jag gjorde mumsiga skorpor av den lite senare istället.

Jag har även hunnit skapa en instagramsida med olika bakningstips!

Idén fick jag av att Emma skapade en instasida för sminktips.

Då blev jag också lite sugen på nåt sånt.

Och så blev det.

Bakingtricks heter sidan om ni vill vara schyssta och följa😊

Ha det gott, igelkott!

Kram Karin




Leave a Reply.