Eftersom jag berättade om mina fria tyglar med tårtan så förväntat ni er nog ett inlägg om det så här är det.

Eftersom jag blev förkyld på min födelsedag så fick jag inte baka tårtan:(

Jag bakade bara bottnarna dagen innan födelsedagen och sedan så fick Emma och mamma följa mina anvisningar och göra vaniljkräm, frosting och vinbärskompott.

Den blev rätt god, men det är ju klart att jag helst av allt velat baka allt själv.

Jag får väl fler chanser.

Har ingen bild på den på mobilen utan bara på systemkameran och jag orkar inte greja med det nu för jag fick ändå ingen superbra bild. Men den var jättegod.

Och så åt vi ju en massa god frusit med eftersom det var frukostkalas. Det måste defenitivt upprepas utan någon förkylning. Det var verkligen så mysigt att ha hela släkten samlad och äta underbar frukostbuffe tillsammans.

Ni får i alla fall en bild på min söta caketopper som jag gjorde. Det är meningen att man ska sticka ned pinnarna i tårtan så man får som ett sött flaggspel på pinnar.

Det blev jättefint på tårtan :)

Den andra bilden var min lilla planering för tårtan.

Kram på er

Karin




Leave a Reply.